عمران پویش هوشمند

پروژه های راه سازی

Projects: Finished – Under construction

“شرکت عمران پویش هوشمند”

پروژه های راه سازی

فرآیند کامل 7 مرحله ای برای نصب روسازی آسفالتی

وقتی صحبت از نصب روسازی آسفالت می شود، چیزهای زیادی وجود دارد که صاحبان خانه، مالکان املاک تجاری و کارمندان شهرداری ممکن است از آنها آگاه نباشند. در شرکت عمران پویش هوشمند، ما به آموزش مردم در مورد هر چیزی درباره  آسفالت است افتخار می کنیم. بنابراین لطفاً نگاهی به این مرور گام به گام از آنچه که نصب روسازی آسفالت نیاز دارد، از تخریب تا سطح صاف و جدید بیندازید.

 

مرحله 1: تخریب و حذف

اولین مرحله در فرآیند نصب آسفالت، برداشتن سطح موجود، اعم از آسفالت، بتن یا سنگفرش است.

·         تخریب و حذف با استفاده از ماشین آلات سنگین، از جمله باب کت های کوچک و لیفتراک ها و در صورت لزوم، لودرهای و کامیون های کمپرسی بزرگ تکمیل می شود.

·         سپس زباله ها حذف می شوند.

·         در عمران پویش هوشمند ، ما آسفالت و بتن قدیمی را در کارخانه‌های آسفالت خود بازیافت می‌کنیم و زباله‌های رو به زوال را به آسفالت جدید قوی و قابل استفاده تبدیل می‌کنیم. در واقع، شرکت ما تقریباً 100٪ مواد حذف شده از یک محل کار را بازیافت می کند، و انتخاب استفاده از عمران پویش هوشمند را هم سبز و هم دوستدار محیط زیست می کند.

 

مرحله 2: درجه بندی و شیب

با یک تخته سنگ تمیز، فناوری به متخصصان آسفالت شرکت عمران پویش هوشمند کمک می کند تا سطح را برای زهکشی مناسب آب آماده کنند.

·         تیم عمران پویش هوشمند با استفاده از ترانزیت های هدایت شونده لیزری و گریدرهای موتور خودکار، سطحی را که قرار است آسفالت شود درجه بندی می کند تا اطمینان حاصل شود که آب به درستی روان می شود.

·         زهکشی مناسب آب برای آسفالت شما حیاتی است زیرا آب عامل اصلی آسیب از جمله چاله‌ها، ترک‌ها و بالارفتگی است.

 

مرحله 3: زیر پایه را آماده کنید

شما هرگز حدس نمی زنید که مهمترین بخش از سطح آسفالت جدید شما در واقع پایه زیرین است.

·         پایه فرعی یک سطح پایدار برای پشتیبانی از روسازی جدید فراهم می کند.

·         پایه فرعی یک مانع یخ زدگی برای کمک به کاهش آسیب های زمستانی ناشی از یخ زدگی و ذوب شدن است.

·         در طول نصب، ضخامت پایه، پایداری پایه و تراکم مراحل ضروری هستند. اگر زیرپایه به خوبی متراکم نشده باشد، سطح آسفالت روی آن سالها دوام را ایجاد نخواهد کرد.

 

مرحله 4: رول اثبات، زیر برش و تعمیر پایه زیرین

هنگامی که پایه فرعی کاملاً درجه بندی و متراکم شد، شرکت عمران پویش هوشمند یک مرحله اضافی به نام رول اثبات را تکمیل می کند تا اطمینان حاصل شود که سطح زیرین محکم و آماده برای پشتیبانی از آسفالت جدید است.

·         رول ضد رول عمران پویش هوشمند شامل راندن یک غلطک چهار محوره با وزن 72000 پوند، ردیف به ردیف در کل سطح است.

·         اگر شن بیش از یک اینچ زیر وزن غلطک خم شود، به این معنی است که پایه به درستی پشتیبانی نمی شود.

·         اگر رول پروف نواحی نرمی را در پایه فرعی پیدا کند، عمران پویش هوشمند تعمیرات لازم را در مناطق آسیب‌دیده انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که کل پایه زیرین پشتیبانی می‌کند.

·         زیر برش را می توان برای ترمیم لکه های نرم استفاده کرد. این فرآیند شامل کندن زیر سطح 2 یا 3 فوتی و جایگزینی خاک رس نرم یا خاک با مصالح سنگدانه قوی تر است.

·         عمران پویش هوشمند همچنین گزینه های جایگزینی مانند استفاده از geo-grid را به جای زیر برش ارائه می دهد. استفاده از ژئو گرید شامل حفاری تنها 16 اینچ زیر سطح و قرار دادن شبکه برای پل زدن مواد پایه با یکدیگر است. این یک ساختار حمایتی محکم برای آسفالت جدید با کسری از هزینه های زیر برش سنتی ایجاد می کند.

·         عمران پویش هوشمند همچنین پیشگام فرآیند جدیدی به نام شخم زدن است. این فرآیند شامل زیر برش دادن پایه زیرین است، اما به جای حذف تمام خاک رس و خاک نرم، در عوض با سنگدانه های اضافه شده مخلوط می شود تا استحکام مناطق آسیب دیده را بهبود بخشد.

 

مرحله 5: بایندر و کورس سطحی

هنگامی که زیر پایه گذاشته شد و هر ناحیه نرمی شناسایی و تعمیر شد، نوبت به افزودن کلاسور می رسد.

·         لایه بایندر سنگدانه بزرگی است که با روغن مخلوط شده است و آن را بسیار قوی و بادوام می کند.

·         لایه بایندر را می توان به عنوان استحکام هر سطح آسفالت جدید در نظر گرفت.

 

مرحله 6: سطح آسفالت جدید را نصب کنید

هنگامی که سازه های حمایتی یک سطح آسفالت جدید نصب می شود، لایه بالایی آسفالت تازه اضافه می شود تا یک سواری تمیز و صاف را ارائه دهد.

·         آسفالت سطحی از سنگدانه های کوچک، ماسه و روغن تشکیل شده است.

·         این ترکیب از مواد، آسفالت جت سیاه را ایجاد می کند که در صورت نصب مناسب، سواری صاف و سطح براق و جذابی را فراهم می کند.

·          

مرحله 7: مفاصل لب به لب و انتقال

بسیار نادر است که سطح آسفالتی را نصب کنید که به راهروها، جاده ها یا پارکینگ های موجود متصل نباشد. به این ترتیب، پیمانکاران روسازی آسفالت باید راهی برای هموارسازی انتقال از سطح قدیمی به سطح جدید بیابند.

 

·         اتصالات لب به لب مناطقی هستند که آسفالت یا بتن قدیمی با روسازی آسفالت جدید برخورد می کند.

·         این مناطق انتقالی نیاز به توجه ویژه ای دارند تا اطمینان حاصل شود که درجه بندی و رواناب آب مناسب است.

·         اتصالات لب به لب برای اطمینان از اینکه رانندگان و عابران پیاده متوجه تفاوت در سطوح نمی شوند مهم هستند.

 

برای تکمیل پروژه: رول نهایی

پس از اجرای آسفالت و اتصالات لب به لب، کل سطح صاف و فشرده می شود.

·         با استفاده از یک غلتک، سطح روسازی آسفالت جدید فشرده و صاف می شود.

·         این مرحله فرآیند تضمین می کند که هیچ برآمدگی کوچکی از سنگدانه یا سنگ در سطح صاف جدید باقی نمی ماند.

·         پیمانکار روسازی آسفالت شما باید این مراحل نصب را دنبال کند تا مطمئن شود که سطح آسفالت جدید شما سال ها دوام و عملکرد را برای خانه، تجارت، شهر یا شهر شما فراهم می کند.

·         اما به یاد داشته باشید که فرآیند نصب فقط باید از یک بازرسی سطحی مناسب و یک برآورد کامل پیروی کند.

 

 

گالری پروژه های راه سازی

پروژه های راه سازی

فرآیند کامل 7 مرحله ای برای نصب روسازی آسفالتی

وقتی صحبت از نصب روسازی آسفالت می شود، چیزهای زیادی وجود دارد که صاحبان خانه، مالکان املاک تجاری و کارمندان شهرداری ممکن است از آنها آگاه نباشند. در شرکت عمران پویش هوشمند، ما به آموزش مردم در مورد هر چیزی درباره  آسفالت است افتخار می کنیم. بنابراین لطفاً نگاهی به این مرور گام به گام از آنچه که نصب روسازی آسفالت نیاز دارد، از تخریب تا سطح صاف و جدید بیندازید.

مرحله 1: تخریب و حذف

مرحله 2: درجه بندی و شیب

مرحله 3: زیر پایه را آماده کنید

مرحله 4: رول اثبات، زیر برش و تعمیر پایه زیرین

مرحله 5: بایندر و کورس سطحی

مرحله 6: سطح آسفالت جدید را نصب کنید

مرحله 7: مفاصل لب به لب و انتقال

برای تکمیل پروژه: رول نهایی